produkter mere end omfavne konceptet

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

produkter mere end omfavne konceptet

Postby imhotep23 » Wed Feb 15, 2017 6:11 am

Selvom alt dette er ganske vist spekulation og g?tv?rk fra min side, som en sko n?rd er det bestemt interessant at t?nke over. Hvis Nike Nike Free 5.0 Womens er faktisk at placere sig til at f?re en ?ndring i markedet, andre producenter havde bedre tage varsel eller efterlades i st?vet som Nike k?rer forbi dem (i virkelig minimalistiske sko) .Pete, jeg tror din punkt 3 Nike Air Max 2016 Femme negle det - Nike er ikke t?ber. L?besko er en konkurrencedygtig Nike Air Max 1 Hombre arena, hvor jeg har aldrig opfattet dem som leder (selvom Nike Air Max 90 Dámské jeg ikke er den ekspert, du er). Hvis de kan opbygge et ry Adidas Superstar Mujer for at s?tte en ny retning (og har st?rre skala og bredere appel end Nike Roshe Run Damen Vibram), s? de kan f? et f?rste-movers fordel. Jeg elsker et indl?g som dette, der kombinerer bCertainly, vil det v?re interessant at forts?tte med at se, hvordan virksomheder som Nike forts?tte med at besk?ftige sig med alt dette - indtil videre ser det ud som om de har v?ret at teste vandet i form af indf?relse af nye produkter mere end omfavne konceptet.

BTW - Wow - virkelig stor blog. Jeg har lige opdaget dig (via Amby Burfoot indl?g p? RW) og jeg arbejder min vej tilbage gennem postsI lige l?st dette, og selv om det er lidt sent, vil jeg fort?lle dig, hvad jeg tror.

Jeg er en lille smule af en insider og ekspert p? l?besko industri, og for at v?re Adidas ZX Flux Hombre ?rlig Nike ikke klarer s? godt. Deres gratis linje g?r s?lger Nike Air Huarache Dames godt, men resten af ??deres sko d?rligt forhold til deres Nike Air Max 95 Womens konkurrenter. Nike finansieret unders?gelsen, fordi det ville ?ge Nike Air Max 1 Mujer salget af deres gratis linje, og det er om det. Deres beslutning om at finansiere en unders?gelse var intet andet end at ?ge deres gratis linje. Den barfodet k?rer bev?gelse vil ikke regulerer branchens fremtid (og vil meget sandsynligt pass), og som et resultat Nike position ikke vil v?re m?rkbart bedre end det er nu.
imhotep23

Return to In the real world