re detta ID medlem och

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

re detta ID medlem och

Postby imhotep23 » Sat Feb 04, 2017 6:42 am

f?rresten, p?minnelse om att jag var en f?re detta ID medlem och ?r nu en medlem Brooks fanatiker, men det finns inte l?ngre ett exklusivt avtal med fanatiker som fanns med ID, s? www.mollybarron.co.uk Brooks Nike Air Huarache Damen Nike Air Max 90 Herren kommer Nike Air Max 1 Ultra Moire Femme att Nike Air Force 1 Damen beh?va komma med r?tt produkt f?r att h?lla min f?retag precis som alla andra ... det ?r d?rf?r jag har f?rs?kt alla andra nya alternativ under solen p? sistone, och njuta av en rad olika angreppss?tt ute p? marknaden redan i ?r, ?r det en bra tid att vara en l?pare, tror jag jag checkat ut n?gra av de andra bilderna av Scott Jurek bl? Brooks p? Anton webbplats, och jag ?r inte s?ker p? att de ?r allt som minimalistisk. Minskas ala den Kinvara, ja. De verkar ha en gr?n Silence stil sula som ?r definitivt tjockare ?n s?ga NB Minimus Road. ?nd? ser de ganska cool. Jag kan t?nka mig Scott Jurek ?r f?rmodligen Brook f?rsta och b?sta valet f?r att testa n?got nytt, men jag har aldrig h?rt honom s?ga n?got om hur du anv?nder minimalistiska skor. Intressant och sp?nnande. Jag kan inte v?nta och se vad Brooks kastar i mix.A Nike Air Max 90 Essential Damen Nike Air Max 2015 Mujer n?gra Adidas ZX Flux Dámské Adidas Superstar Femme m?nader sedan skrev jag ett inl?gg visar hur mina glowingly positiva inledande tankar om New Balance Minimus Trail sko hade h?rdat av tv? p? varandra f?ljande k?rningar i dem d? jag lidit n?gra ot?ck iliotibial bandet (ITB) sm?rta. De var de enda tv? k?rningar jag minns i de senaste ?ren d?r min ITB har ont, de ?tskilda av en m?nads tid, och ytorna k?rs p? var mycket annorlunda (l?pband och v?g). Jag var kvar att dra slutsatsen att skorna var j?vlas med min g?ng p? n?got s?tt, och jag misst?nker att det kan ha n?got att g?ra med vad jag tror ?r ett fabrikationsfel i r?tt sko (?ven om min sm?rta var p? den sida av v?nster kn? - g? figur ...).
imhotep23

Return to In the real world