iden om en minimal strategi

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

iden om en minimal strategi

Postby imhotep23 » Sat Feb 04, 2017 6:38 am

Såvitt Brooks idén om en minimal strategi ... Jag håller också med en av de andra affischer och Pete att en del av det språk de har i den här versionen är att gå en fin linje och kan vara ganska motsägelsefullt att den formella tre-typ paradigm , som de berättade var evangeliet. Allt jag kan säga är att jag inte skulle vilja vara i "skor" av de stora skoföretag just nu och måste räkna ut denna gåta. Det är svårt att förklara varför du vill göra minimala skor när du har berätta allt längs de byggt upp tränare är nödvändiga. Detta tillkännagivande från Brooks är densamma Nike, New Balance, Saucony, etc. är alla promenader samt.

Jag antar att det kommer att ske stegvis, Rom byggdes inte på en dag, så jag är glad att låta de stora företagen krypa innan de går innan de kör snarare än bara luta sig tillbaka och kritisera dem utan återhållsamhet. De byggde overbuilt skor eftersom människor köper dem eftersom de reklam dem eftersom människor köper dem eftersom ... .well, du får bilden. Industrin är som en rullande sten, jag är glad, men att den rullande stenen verkar rulla mot mindre sko är en mycket bra sak för driften gemenskap, och jag tror att vi är bättre för att ha New Balance, Merrell, Nike, Saucony, och Brooks gå igenom denna besvärliga process att få några minimala skor där ute, eftersom dessa företag kommer vanliga distribution, utbildning och marknadsföring som bara kommer att hjälpa mindre sko publiken ... Vivo, Inov8, Altra, etc., bara inte t har den typ av skala för att verkligen förändra marknaden ... de flesta vardagliga löpare kommer aldrig har hört talas om dessa företag, men de har förmodligen hört talas om New Balance eller Nike, till exempel. Även Nike behöver få en bättre minimal alternativ där ute, för att vara ärlig.

Dessutom kommer vi alltid att ha våra nakna fötter, om vi vill gå den vägen och vi kan tala om för företagen att stoppa det.
imhotep23

Return to In the real world