nnagivandet direkt fr

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

nnagivandet direkt fr

Postby imhotep23 » Sat Feb 04, 2017 6:26 am

S? om PureProject Nike Air Max Command Womens"fr?mjar en naturlig ride" som kommer att "f?rb?ttra prestanda och minska risken f?r skador," Jag undrar vad de j?mf?r med? ?r det j?mf?rt med Brooks k?rn produktlinje? G?r Nike Air Presto Dámské traditionella Brooks skor fr?mja en mer onaturlig rida, f? s?mre prestanda och ?ka skaderisken i f?rh?llande till PureProject skor som ?r under utveckling? Bara kasta ut det ..Nike Air Zoom Pegasus Dámské . g?rna dela dina tankar i kommentarerna ??

Hur som helst, kommer det att bli intressant att se vad Brooks kommer upp med i det rena Project uppst?llning. Jag har h?rt rykten om dessa skor i m?nader, men detta ?r den f?rsta officiella tillk?nnagivandet direkt fr?n Brooks, och det ser ut som det kommer att bli fem fyra skor www.northernbass.co.uk i samlingen f?r att starta om vi ska g? av symbolerna p? Float-Feel Graf. Jag ?r glad ?ver att se ett annat f?retag som syftar till att l?gga sort skon marknaden, och Adidas Superstar Femme Rose detta kan bara vara en bra sak f?r den l?pande samfundet som helhet. Konkurrens f?der innovation, och det ?r en sp?nnande tid att vara en sko geek! Jag ?r lite avst?ngd www.spijkenissetips.nl av detta meddelande. Jag var upphetsad av rykten om denna linje av skor (fr?mst fr?n en mer valfrihet och konkurrens ?r b?ttre perspektiv), men detta avsnitt oroade mig:

"Den Nike Air Max 95 Womens skapades f?r att fr?mja en l?pare ideal anpassning genom att f?rs?ka flytta kraftappliceringspunkter att anpassa kraftvektorer, och sedan ladda interna strukturer f?r att f?rb?ttra prestanda och minska risken f?r skador."

Verkar en ganska traditionell skof?retag f?rs?k att "fixa" en l?pare form med en sko, som jag tycker fortfarande ?r fel v?g att g? om saker och i slut?ndan ?r sannolikt att g?ra mer skada ?n nytta. (Jag inser ocks? att jag kan vara n?got hycklande h?r eftersom mina b?sta Adidas Ultra Boost Mens skor ?r Newton som f?rmodligen skulle kunna anklagas f?r att f?rs?ka g?ra exakt vad Brooks ?r anger, s? kanske jag bara tar anst?t av deras ordalydelse.)
imhotep23

Return to In the real world