mediale kontrol og en stigning i

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

mediale kontrol og en stigning i

Postby imhotep23 » Mon Jan 23, 2017 6:42 am

1. Ja, jeg har haft en meget vellykket resultat af ACL rekonstruktion - ingen ustabilitet, l?se eller fange. Jeg har nogle "revner" i leddet under kn?et fleksion Nike Air Max Thea Femme og udvidelse, men intet af det er smertefuldt.

2. Med hensyn til behandling af den mediale menisken t?re Jeg tror kirurgen sagde han bare "renset det op", uanset hvad det betyder i medicinske termer! Og, ja, MCL t?re blev behandlet ikke-operativt. 14 ?r postsurgery, jeg har aldrig haft nogen mediale kn?smerter, kun lateral Nike Air Max 1 Damen Rosa smerte.

3.Det tibial stress fx og mund fx er de eneste to skader, jeg nogensinde har haft af denne art. Jeg mener begge disse skyldtes en dramatisk stigning i uddannelse. Nike Air Max Tavas Femme Jeg gik fra at k?re kun XC og for?ret spor i HS til at k?re ?ret rundt i college. Tens ?r senere, efter at de fortsatte langsomt ?ge min tr?ning, har jeg haft nogen lignende Nike Air Huarache Femme problemer.

Du n?vnte tabet af ant / mediale kontrol og en stigning i kn? "stivhed" efter ACL rekonstruktion. Er dette typisk en permanent resultat med denne form for skade eller Moncler Doudoune Femme Blanche kan det behandles og til sidst forebygges? Hvis mit kn? sporer mere medialt g?re du ofte se lateral kn? smerter som f?lge heraf? Ogs?, hvad form for succes Nike Air Max Zero Femme har du set med Kinesio taping?

En sidste ting, ingen af ??de tre fagfolk, der for nylig har evalueret mig til at tro, at jeg har ITBS. Det synes den smerte jeg har, er Moncler Doudoune Femme Beige p? den laterale side af mit kn?, men ikke langt nok til at foresl? en ITB problem. Faktisk kiropraktor palperes inds?tningspunktet af IT-b?ndet, og jeg var helt smertefri i Nike Air Max 1 Femme dette omr?de.
imhotep23

Return to In the real world