Lauren medveten om dessa asymmetrier n

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

Lauren medveten om dessa asymmetrier n

Postby imhotep23 » Mon Jan 23, 2017 6:31 am

I denna nya videofilmer utseende Lauren ser ut att uppvisa den en mycket liknande rinnande g?ngart som P? den tidigare tagningar p? l?pbandet, b?da med utbildningar och i strumpor. Jag skulle ta detta som en bekr?ftelse av att anv?nda bilder p? l?pbandet som grund f?r granskning av rinnande g?ng, ?tminstone f?r stora problem med rinnande g?Moncler Mens Black ng.

Jag Nike Air Max Tavas Herren tror Adidas Yeezy Boost 350 Mens inte att jag kan Adidas Superstar Womens Pink l?gga till mycket Moncler Pas Cher av vad andra redan har f?reslagit om problem Lauren nuvarande k?r g?ng, ?r det asymetry i g?ng som ser ut att vara ett problem snarare ?n overstriding, fot strejk, kadens etc.

Jag ?r nyfiken, ?r Lauren medveten om dessa asymmetrier n?r du k?r? Det kan vara bra att ha en upps?ttning av omr?den att fokusera p?, som mul- strejk, underbens st?llning vid landning, det s?tt p? vilket trycket l?ggs p? olika delar av foten vid landning genom att skjuta ifr?n, den horisontella och vertikala rotationer i h?fter, foten position efter t? bort, hur avslappnad eller hur mycket last olika muskler tar under cykeln. Det finns massor av omr?den man kan f?rs?ka f? en b?ttre k?nsla f?r, s? jag skulle f?resl? bara ?va ett par i taget f?r att f?rhindra ?verbelastning. Det kan vara s? att en till tv? fokusomr?den Adidas Superstar Womens Gold kan vara Moncler Doudoune Femme Beige nyckeln Moncler Womens White till att l?ra sig Nike Air Max 90 Womens Pink att k?nna asymmetries.In Adidas Superstar Mens Blacken idealisk v?rld skulle vi ha en realtidsanalys av den l?pande g?ng s? att man kunde l?ra sig att korrelera signalerna som kommer fr?n dina nerver till vad som faktiskt h?nder med dina lemmar. En n?st b?sta till feedback i realtid skulle vara att g?ra en serie av video'd k?rs p? en slitbanan kvarn och arbeta p? medvetenhet om kroppen och g?ra en snabb genomg?ng av videon f?r att se om k?nslan av g?ngart matchar icke subjektivt videobevis.
imhotep23

Return to In the real world