montering protokol og ikke afviger

General discussion
Forum rules
Please use the "Development" forum for any technical questions.

montering protokol og ikke afviger

Postby imhotep23 » Thu Jan 19, 2017 6:56 am

Som for lejligheder, jeg ikke bestride, at specialitet k?rer butikker b?re dem -
de g?r. Min pointe var, at Nike Air Max 90 Femme Blanc beginnning eller rekreative runner Nike Air Max Command Dámské ofte g?r
til deres lokale sportsforretning eller et indk?bscenter for at k?be deres sko. De er
ikke til at finde lejligheder p? disse Nike Air Max 2016 Mujer steder. Nogle speciale k?rer butikker er
meget fordomsfri, og g?r et stort stykke arbejde at arbejde med deres kunder. Adidas ZX Flux Womens Andre
er l?st fast i en stiv montering protokol og ikke afviger. Hvad mere er,
kunder f?r henrykkede ved at have deres gangart filmet, eller n?r de tr?der p? dem,
fancy tryk m?tter og f? en farverig foto af deres mund. Er Nike Air Max Zero Femme gennemsnittet
runner vil argumentere, n?r de f?r at vide af en computer analyse af bue typen
at X sko er perfekt til deres mund? De fleste ved ikke engang, om
biomekanik, og bare ?nsker at v?re i stand til at k?re.

Min tage ville v?re, at du er heldig at have en god butik i Sacramento,
andre kan ikke v?re s? heldig. Jeg h?rer fra dem alle time.Since jeg har r?df?rt sig med ejere Nike Air Force 1 Dames og sko s?lgere p? Fleet Feet Sacramento for de seneste 20 + ?r om, hvordan man udf?rer gangart evalueringer og p? deres l?besko fit filosofi, s? er jeg sikker p? min meninger Nike Air Max 2017 Dámské om, Nike Air Max Thea Mujer hvordan denne butik fit sko er noget forudindtaget. N?r jeg g?r min m?nedlige gratis screeninger p? deres butik, fra hvad jeg observerer, at r?dgivning af l?bere p? den rigtige sko er generelt meget god, is?r n?r man t?nker disse mennesker er ikke l?ger og ikke har ph.d.'er i biomekanik.
imhotep23

Return to In the real world